Senarai Drama Melayu Baru Akan Datang Di Astro Tahun 2024

Senarai Drama Melayu Baru Akan Datang Di Astro Tahun 2024 di slot Megadrama, slot tiara, senarai drama best di astro, drama melayu 2024
Senarai Drama Melayu Baru Akan Datang Di Astro Tahun 2024 | Tahun 2023 baru sahaja melabuhkan tirainya bersama dengan beberapa drama melayu di Astro yang menarik seperti One Million Dollar Voice, Bukan Cinta Sempurna, Aku Hanim dan lain lain. 

Macam mana pula dengan tahun 2024? Drama Melayu apakah yang bakal ditayangkan di Astro? Kalau korang nak tahu, pada tahun 2024 terdapat beberapa drama melayu yang dinantikan ramai seperti Malang Si Puteri, Kau VS Aku 2 dan banyak lagi. Jom tengok senarai drama melayu di Astro tahun 2024. 


Senarai Drama Melayu Menarik di Astro Akan Datang 2024

Drama yang dikongsikan dalam artikel ini akan dibahagikan mengikut slot masing masing. Sekiranya terdapat perubahan slot untuk drama yang dikongsikan aku akan kemaskini dari semasa ke semasa. 

Drama Slot Megadrama 

  1. Layang Layang Perkahwinan - Tamat
  2. Takdir Itu Milik Aku - Sedang Ditayangkan
  3. Call My Agent

Drama Astro Originals

  1. I.D - Tamat
  2. Framed
  3. Xchange
  4. Project : Exit
  5. First Wives

Drama Slot Tiara 

  1. Pewaris Cinta - Tamat
  2. Malang Si Puteri - Sedang Ditayangkan
  3. Bunga Salju

Drama Astro Ceria 

  1. The Cadets - Tamat
  2. Kampung Puasa - Tamat
  3. Hikayat Bawang Merah Bawang Putih

Drama Melayu *LAIN LAIN

Berikut adalah senarai drama melayu yang menarik sedang ditayangkan dan akan ditayangkan pada tahun 2024. Kalau korang nak tengok senarai drama melayu di saluran TV dan streaming platform yang lain boleh klink link yang aku kongsikan dekat bawah.

LihatTutupKomentar