Drama Kau VS Aku 2

Tonton Drama Kau VS Aku 2, Pelakon Drama Kau VS Aku 2, Sinopsis Drama Kau VS Aku 2, Drama baru Astro tahun 2024,
Drama Kau VS Aku 2 | Korang ingat lagi tak Siri Originals Sooka bertajuk Kau VS Aku yang pernah ditayangkan pada tahun 2022? Kalau korang peminat setia drama tersebut, Ini adalah berita gembira buat korang sebab Kau VS Aku 2 akan ditayangkan tidak lama lagi. 

Drama Kau VS Aku 2 yang diarahkan oleh Shamyl, Khairi Anwar dan Afiza Asram ini akan mula bersiaran pada setiap hari rabu dan khamis jam 9:00 malam menerusi slot Dramavaganza di Astro Ria bermula 10 Januari 2024. 

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Kau VS Aku 2 secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.


Kau VS Aku 2 merupakan sebuah drama terbitan Red Communications. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Shasha Abedul, Mia Sara Shauki, Dini Schatzmann, Marisa Yamin,Imran Aqil,Chubb-E, Emelda Rosemila, Arash Mohamad, Nabil Aqil, Yuna Rahim dan ramai lagi. 

Informasi Ringkas Tentang Drama Kau VS Aku 2

Tajuk Drama : Kau VS Aku 2 
Saluran : Astro 
Tarikh Tayangan : 2024
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Shamyl, Khairi Anwar dan Afiza Asram
Terbitan : Red Communications
Pelakon : Shasha Abedul, Mia Sara Shauki, Dini Schatzmann, Marisa Yamin,Imran Aqil,Chubb-E, Emelda Rosemila, Arash Mohamad, Nabil Aqil, Yuna Rahim dan ramai lagi

Sinopsis Drama Kau VS Aku 2 

Selepas gagal mencapai impiannya di luar negara, Aulia pulang ke tanah air dan menyambung pengajian di sebuah universiti dan secara kebetulan bertemu kembali dengan cinta lamanya Danish. Sepanjang berada di kolej tersebut Aulia bertemu dengan juga dengan jejaka lain bernama Farhan yang ingin memikatnya. Danish pula dipikat oleh hajar. Drama apakah yang akan berlaku kali ini? Jom sama sama kita tonton drama Kau VS Aku musim 2
LihatTutupKomentar