Drama Wanita Syurga

Tonton Drama Wanita Syurga, Pelakon Drama Wanita Syurga, Sinopsis Drama Wanita Syurga, Drama baru TV3 tahun 2024,
Drama Wanita Syurga | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Wanita Syurga

TRENDING: Senarai Drama Melayu Baru TV3 akan datang 2024

Info Lengkap Drama Hello, Saya Anak Uncle!

Menerusi artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Wanita Syurga dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Wanita Syurga yang diarahkan oleh Reza Baharudin ini akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7:00 Malam di TV3 menerusi Slot Akasia bermula pada bulan ramadhan akan datang 15 Mac 2024.


Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Wanita Syurga secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

Penerbit Dan Pelakon

Wanita Syurga merupakan sebuah drama terbitan Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd. Drama Rindu Kasih 2 dibintangi  ramai pelakon hebat. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Siti Khadijah 
Ardini Zahira
2 Redza Rosli Amar Ilhami
3
Riena Diana
Farah Mokhtar
4
Nazim Othman
Luqman
5
Shah Iskandar

6
Wan Sharmila

7
Amyza Aznan

8
Syazuwan Hassan

9
Syamim Farid

10
Puteri Khareeza

11
Marisa Yasmin

12
Annie Mosha

13
Arieana Mikayla

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Wanita Syurga

Tajuk Drama : Wanita Syurga
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 15 Mac 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga jumaat, jam 6:58 Petang
Pengarah : Reza Baharudin
Terbitan : Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd
Pelakon : Siti Khadijah, Redza Rosli, Riena Diana, Nazim Othman, Shah Iskandar, Wan Sharmila, Amyza Aznan, Syazuwan Hassan, Syamim Farid, Puteri Khareeza, Marisa Yasmin, Annie Mosha, Arieana Mikayla dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Wanita Syurga

Drama ini mengisahkan tentang seorang wanita bernama Ardini yang sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak iaitu Wanna dan Warith tetapi kehidupannya tidak sempurna. Dia terpaksa berkorban demi melepaskan diri dari sebuah perkahwinan yang dicurangi oleh suami sendiri, Amar. Pengorbanan tersebut membuatkan dia tekad untuk mendapatkan kembali haknya.
LihatTutupKomentar