Drama Rampas Cintaku 2

Drama Rampas Cintaku 2 | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di salah satu platform penstriman atas talian tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Rampas Cintaku 2. Untuk pengetahuan semua, drama ini agak popular untuk musim yang pertama. Apa agaknya yang berlaku untuk musim yang baru ini?

Baca juga : Drama Terlanjur Cinta

Drama Rampas Cintaku 2 yang diarahkan oleh Ejump Mohd ini akan bersiaran di streaming platform popular di Malaysia iaitu iQIYI bermula 19 Januari 2024.

Buat korang yang belum lagi mempunyai akaun iQIYI, boleh ke apple store atau google play dan download aplikasi tersebut untuk menonton drama Rampas Cintaku 2 yang bakal disiarkan tidak lama lagi.


Rampas Cintaku 2 merupakan sebuah drama terbitan MIG Production Sdn Bhd. Drama Rampas Cintaku 2 dibintangi  ramai pelakon. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Fasha Sandha
Safieya
2 Afieq Shazwan Rizal
3
Zamarul Hisham
Jamaluddin
4
Zarul Umbrella

5
Ady Mohammad
Ashraf
6
Zarynn Min
Mak Ngah Ila
7
Puteri Balqis
Rina
8
Aniq Iffat
Farid
9
Keith Foo

10
Aaliyah Natasha

11
Lorenzo Irmann

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Rampas Cintaku 2 

Tajuk Drama : Rampas Cintaku 2 
Saluran : iQIYI
Tarikh Tayangan : Bermula 19 Januari 2024
Waktu Tayangan :  
Pengarah : Ejump Mohd
Terbitan : MIG Production Sdn Bhd
Pelakon : Fasha Sandha, Afieq Shazwan, Zamarul Hisham, Zarul Umbrella, Ady Mohammad, Zarynn Min, Puteri Balqis, Aniq Iffat, Keith Foo, Aaliyah Natasha, Lorenzo Irmann dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Rampas Cintaku 2

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar