Drama Bunga Salju

Tonton Drama Bunga Salju, Pelakon Drama Bunga Salju, Sinopsis Drama Bunga Salju, Drama baru di Astro tahun 2024,
Drama Bunga Salju | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang bertajuk Bunga Salju. 


Info Lengkap Drama Bunga Salju

Dalam Segmen Drama kali ini aku akan berkongsi dengan korang semua tentang informasi terkini berkaitan drama melayu baru iaitu Bunga Salju dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan drama seperti pengarah, pelakon, penerbit dan lain lain lagi.

Pengarah dan Tarikh Tayangan

Drama Bunga Salju arahan Ejump Mohd ini akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 6:00 Petang di Astro Ria menerusi Slot Tiara bermula 20 Mei 2024.

Poster drama Bunga Salju

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen. boleh tonton drama Bunga Salju secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Bunga Salju merupkan sebuah drama terbitan MIG Pictures. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon hebat dalam industri seperti Hisyam Hamid, Amyra Rosli dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk tengok sendiri senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka oleh mereka. 
No. Pelakon Watak
1
Hisyam Hamid
Azizi
2 Amyra Rosli Qaisara
3
Zieman Din
Fatimah
4
Zarina Zainoordin
Ila
5
Zul Huzaimy
Zul
6
Hariz Hamdan
Farouk
7
Hasnul Rahmat
-
8
Syad Mutalib
Ekin
9
Arabella Ellen
Mimi
10
-
-
11
-
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Bunga Salju

Tajuk Drama : Bunga Salju
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : Bermula 20 Mei 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga jumaat, Jam 6:00 Petang
Pengarah : Ejump Mohd
Terbitan : MIG Pictures
Pelakon : Hisyam Hamid, Amyra Rosli, Arabella Ellen, Syad Mutalib, Hariz Hamdan, Zieman Din, Zul Huzaimy, Hasnul Rahmat, Zarina Zainoordin dan ramai lagi

Sinopsis Drama Mihrab Bunga Salju

Drama Bunga Salju mengisahkan tentang Qaisara yang terpaksa mengahwini jejaka autistic bernama Azizi bagi memenuhi kemahuan teman lelakinya Farouk demi harta Azizi. Apakah yang akan berlaku apabila Azizi tidak mahu menceraikan Qaisara?
LihatTutupKomentar