Drama Kampung Puasa

Drama Kampung Puasa | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen sempena bulan ramadhan 2024 adalah drama yang bertajuk Kampung Puasa.


Info Lengkap Drama Kampung Puasa

Menerusi Segmen Drama kali ini aku nak kongsikan dengan pembaca tentang informasi terbaru berkaitan drama melayu yang bertajuk Kampung Puasa dimana korang semua boleh mendapatkan maklumat lanjut tentang drama seperti pelakon, pengarah, sinopis dan lain lain lagi.

Pengarah dan Tarikh Tayangan

Drama Kampung Puasa yang diarahkan oleh Sabri Yunus ini akan bersiaran pada setiap hari jumaat jam 3:00 petang di saluran Astro Ceria bermula 8 Mac 2024.

Poster Drama Kampung Puasa di Astro Ceria

Kredit Gambar : Instagram Astro Ceria

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen jangan risau sebab korang masih boleh menonton drama Kampung Puasa secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Kampung Puasa merupakan sebuah drama terbitan Cinemalaya Studios Sdn Bhd. Ianya dibintangi oleh ramai pelakon yang hebat seperti Zara Zya, Sabri Yunus, Khir Rahman, Noorkhiriah dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka.
No. Pelakon Watak
1
Amir Sisi
-
2 Bell Ngasri -
3
Mikhael Noah
-
4
Zara Zya
-
5
Khir Rahman
-
6
Sabri Yunus
-
7
Firman
-
8
Noorkhiriah
-
9
Amin Idris
-
10
Raja Azmi
-
11
Puteri Rayyana Rayqa
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Kampung Puasa

Tajuk Drama : Kampung Puasa
Saluran : Astro Ceria
Tarikh Tayangan : Bermula 8 Mac 2024
Waktu Tayangan : Setiap Jumaat, Jam 3:00 Petang
Pengarah : Sabri Yunus
Terbitan : Cinemalaya Studios Sdn Bhd
Pelakon : Amir Sisi, Bell Ngasri, Mikhael Noah, Zara Zya, Khir Rahman, Sabri Yunus, Firman, Noorkhiriah, Amin idris, Raja Azmi, Puteri Rayyana Rayqa dan ramai lagi

Sinopsis Drama Mihrab Kampung Puasa

Akan dikemaskini 
LihatTutupKomentar