Drama Hero Seorang Cinderella 2

Tonton Drama Hero Seorang Cinderella 2,Pelakon Drama Hero Seorang Cinderella 2, Sinopsis Drama Hero Seorang Cinderella 2, Drama baru Astro tahun 2024,
Drama Hero Seorang Cinderella 2 | Drama Melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang bertajuk Hero Seorang Cinderella 2. Drama Hero Seorang Cinderella musim pertama pernah ditayangkan pada 2017 dan selepas 7 tahun musim kedua kembali untuk menghiburkan korang. 


Info Lengkap Drama Hero Seorang Cinderella 2

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang informasi lanjut berkaitan dengan drama Hero Seorang Cinderella 2 dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Hero Seorang Cinderella 2 yang diarahkan oleh Hadith Omar ini akan bersiaran pada setiap hari Ahad jam 9:00 malam di Astro Ria bermula 17 Mac 2024.

Poster Drama Hero Seorang Cinderella 2 lakonan Fattah Amin dan Fazura

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen sewaktu ianya disiarkan, korang boleh menonton drama Hero Seorang Cinderella 2 secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Drama bersiri terbitan Fazura Pictures Sdn Bhd ini dibintangi oleh ramai pelakon hebat seperti Fazura, Isyiriana ramai lagi . Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk tengok senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 

No.PelakonWatak
1
Fattah Amin
Tengku Ian
2FazuraNura Medina
3
Isyiriana
-
4
Evertts Gomes
-
5
Erysha Emyra
-
6
Faa Azhar
-
7
Nur Fatima Aisya
Aysha
8
-
-
9
-
-
10
-
-
11
-
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Hero Seorang Cinderella 2

Tajuk Drama : Hero Seorang Cinderella 2
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : Bermula 10 Mac 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari Ahad, 9:00 Malam
Pengarah : Hadith Omar
Terbitan : Fazura Pictures Sdn Bhd
Pelakon : Fattah Amin, Fazura, Isyiriana, Evertts Gomes,Erysha Emyra, Nur Fatima Aisya dan ramai lagi


Sinopsis Drama Hero Seorang Cinderella

Drama Hero Seorang Cinderella 2 mengisahkan tentang kehidupan Nura Medina selepas berkahwin dengan Tengku Ian dan dikurnia seorang cahaya mata bernama Aysha. Kehidupan mereka bahagia sehinggalah hubungan tersebut renggang disebabkan oleh kesibukan kerja. Kebahagian mereka diduga dengan pelbagai ujian sehinngga mengancam nyawa. 
LihatTutupKomentar