Telefilem Raya Dengan Cinta

Tonton Telefilem Raya Dengan Cinta, Pelakon Raya Dengan Cinta, Sinopsis Raya Dengan Cinta, Filem baru Astro tahun 2024,
Telefilem Raya Dengan Cinta | Telefilem melayu baru yang bakal ditayangkan di kaca televisyen tidak lama lagi adalah telefilem yang berjudul Raya Dengan Cinta.


Info Lengkap Telefilem Raya Dengan Cinta

Dalam Segmen telefilem kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca semua tentang informasi terkini berkaitan telefilem melayu baru iaitu Raya Dengan Cinta dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan telefilem ini seperti pengarah, pelakon, penerbit dan lain lain lagi. 

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Untuk pengetahuan semua, telefilem Raya Dengan Cinta yang diarahkan oleh Azmer Affandi ini akan ditayangkan di Astro Ria pada 3 Syawal bertarikh 12 April 2024 hari Jumaat, jam 10:00 Pagi akan datang!

Poster Telefilem Raya Dengan Cinta

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen sewaktu ianya disiarkan, korang boleh menonton telefilem Raya Dengan Cintaa secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Raya Dengan Cinta merupakan sebuah telefilem terbitan MIG Production Sdn Bhd. Telefilem Raya Dengan Cinta dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Hawa Rizwana, Yong Zhen Ning, Chew Kinwah dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 

No. Pelakon Watak
1
Yong Zhen Ning
-
2 Hawa Rizwana Shila
3
Thean Jo Lin
-
4
Joanne Kam Poh Poh
-
5
Chew Kinwah
Mr. Ho
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Telefilem Raya Dengan Cinta

Tajuk Telefilem : Raya Dengan Cinta
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : 3 Syawal, 12 April 2024
Waktu Tayangan : Jam 10:00 Pagi
Pengarah : Azmer Affandi
Terbitan : MIG Production Sdn Bhd
Pelakon : Yong Zhen Ning, Hawa Rizwana, Thean Jo Lin, Joanne Kam Poh Poh, Chew Kinwah dan ramai lagi

Sinopsis Telefilem Raya Dengan Cinta

Telefilem ini mengisahkan tentang Shila yang berkahwin dengan seorang jejaka Mualaf  bernama Rashid yang berbangsa cina. Pada raya kali ini Shila terpaksa menyambut hari raya tanpa ibu bapanya. Jadi, suami dan keluarga mertuanya berusaha untuk meraikan hari raya bersama Shila walaupun dalam keadaan huru hara.
LihatTutupKomentar