Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya

Tonton Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya, Pelakon My Famous Ex Boyfriend Raya, Sinopsis My Famous Ex Boyfriend Raya, Filem baru Astro tahun 2024,
Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya|  Telefilem melayu baru yang bakal ditayangkan di kaca televisyen tidak lama lagi adalah telefilem yang berjudul My Famous Ex Boyfriend Raya.


Info Lengkap Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya

Dalam Segmen telefilem kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca semua tentang informasi terkini berkaitan telefilem melayu baru iaitu My Famous Ex Boyfriend Raya dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan telefilem ini seperti pengarah, pelakon, penerbit dan lain lain lagi. 

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Untuk pengetahuan semua, telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya yang diarahkan oleh Hadith Omar ini akan ditayangkan di Astro Ria pada 1 Syawal jam 10:00 Pagi akan datang! 

Poster Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen sewaktu ianya disiarkan, korang boleh menonton telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

My Famous Ex Boyfriend Raya merupakan sebuah telefilem terbitan iFabulous Art Media & Event. Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Nadhir Nasar, Qasrina Karim, Ara Johari dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 
No.PelakonWatak
1
Hael Husaini
Haque Zuhal
2Qasrina KarimSameera
3
Nadhir Nasar
Jamie
4
Ara Johari
-
5
Aleza Shadan
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya

Tajuk Telefilem : My Famous Ex Boyfriend Raya
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : 1 Syawal
Waktu Tayangan : Jam 10:00 Pagi
Pengarah : Hadith Omar
Terbitan : iFabulous Art Media & Event
Pelakon : Hael Husaini, Qasrina Karim, Nadhir Nasar, Ara Johari, Aleza Shadan, Malle Christian dan ramai lagi

Sinopsis Telefilem My Famous Ex Boyfriend Raya

Telefilem ini mengisahkan tentang kehidupan Jamie dan Sameera selepas berkahwin. Perkahwinan mereka diduga dengan kehadiran Affan dan Haque Zuhal dalam hidup mereka. Apakah yang akan berlaku agaknya? Mampukah Jamie dan Sameera mempertahankan hubungan mereka?
LihatTutupKomentar