Telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan

Tonton Telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan, Pelakon Pinggan Retak Di Tapak Tangan, Sinopsis Pinggan Retak Di Tapak Tangan, Filem baru Astro 2024,
Telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan | Telefilem melayu baru yang bakal ditayangkan di kaca televisyen tidak lama lagi adalah telefilem yang berjudul Pinggan Retak Di Tapak Tangan.


Info Lengkap Telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan

Dalam Segmen telefilem kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca semua tentang informasi terkini berkaitan telefilem melayu baru iaitu Pinggan Retak Di Tapak Tangan dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan telefilem ini seperti pengarah, pelakon, penerbit dan lain lain lagi. 

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Untuk pengetahuan semua, telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan yang diarahkan oleh Harris Fadzillah ini akan ditayangkan di Astro Ria pada 2 Syawal bertarikh 11 April 2024 hari Khamis, jam 11:00 Malam akan datang!

Poster Pinggan Retak Di Tapak Tangan

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen sewaktu ianya disiarkan, korang boleh menonton telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Pinggan Retak Di Tapak Tangan merupakan sebuah telefilem terbitan Country Universal Sdn Bhd. Telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Dato Jalaludin Hassan, Fauziah Nawi, Anne Abdullah dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 

No. Pelakon Watak
1
Dato Jalaluddin Hasssan
Pak Berahim
2 Azri Safix Arman
3
Datuk Fauziah Nawi
Mak Yah
4
Anne Abdullah
Suraya
5
Zulkifli Ismail
Badrul
6
Myra Afrina
Hanis
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan

Tajuk Telefilem : Pinggan Retak Di Tapak Tangan
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : 2 Syawal, 11 April 2024
Waktu Tayangan : Jam 11:00 Malam
Pengarah : Harris Fadzillah
Terbitan : Country Universal Sdn Bhd
Pelakon : Dato Jalaluddin Hassan, Azri Safix, Datuk Fauzah Nawi, Anne Abdullah, Zulkifli, Myra Afrina dan ramai lagi

Sinopsis Telefilem Pinggan Retak Di Tapak Tangan

Telefilem ini mengisahkan tentang sepasang suami isteri yang mempunyai masalah kesihatan bernama Pak Berahim dan Mak Yah. Mereka tidak dikurniakan anak tapi mereka mempunyai jiran bernama Arman yang dianggap sebagai anaknya sendiri. Pak Berahim menghidap penyakit Kanser dan Mak Yah pula mempunyai penyakit Alzheimer. 
LihatTutupKomentar