Drama Malang Si Puteri

Tonton Drama Malang Si Puteri, Pelakon Drama Malang Si Puteri, Sinopsis Drama Malang Si Puteri, Drama baru Astro tahun 2024,
Drama Malang Si Puteri | Salah satu drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Malang Si Puteri yang dibintang ramai pelakon hebat.


Info Lengkap Drama Malang Si Puteri

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang informasi lanjut berkaitan dengan drama Malang Si Puteri dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Malang Si Puteri yang diarahkan oleh Uchee Fukada ini akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 6:00 Petang di saluran Astro Ria bermula 11 Mac 2024.

Poster Drama Malang Si Puteri

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen sewaktu ianya disiarkan, korang boleh menonton drama Malang Si Puteri secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Malang Si Puteri merupakan sebuah drama terbitan Radius One Sdn Bhd. Antara pelakon yang terlibat dalam drama ini adalah Fasha Sandha, Aidit Noh, Hafreez Adam dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat sendiri senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka.
No. Pelakon Watak
1
Fasha Sandha
-
2 Wan Raja -
3
Hafreez Adam
-
4
Aidit Noh
-
5
Malek Mccrone
-
6
Fahrin Ahmad
-
7
Raja Azura
-
8
Melanie Tan
-
9
Azhar Sulaiman
-
10
Laila Nasir
-
11
Shahronizam Noor
-
12
Rasya Sofea Dean
-
13
Ziema Din
-
14
Amylea Azizan
-
15
Zarina Zainoordin
-
16
Putra Jalil
-
17
Elly Arifin
-
18
Ridhuan Shahabudin
-
19
Muaz Fitri
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Malang Si Puteri

Tajuk Drama : Malang Si Puteri
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : Mulai 11 Mac 2024
Waktu Tayangan : Pada setiap hari isnin hingga jumaat, 6:00 Petang
Pengarah : Uchee Fukida
Terbitan : Radius One Sdn Bhd
Pelakon : Fasha Sandha, Wan Raja, Aidit Noh, Hafreez Adam, Malek Mccrone, Fahrin Ahmad, Raja Azura, Melanie Tan, Azhar Sulaiman, Laila Nasir, Shahronizam Noor, Rasya Sofea Dean, Ziema Din, Amylea Azizan, Zarian Zainoordin, Putra Jalil, Elly Arifin, Ridhuan Shahabudin, Muz Fitri dan ramai lagi

Sinopsis Drama Malang Si Puteri

Akan dikemaskini 
LihatTutupKomentar