Drama Dosa Cinta

Tonton Drama Dosa Cinta, Pelakon Drama Dosa Cinta, Sinopsis Drama Dosa Cinta, Drama baru iQIYI tahun 2024,
Drama Dosa Cinta | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di salah satu online streaming platform di Malaysia adalah drama yang bertajuk Dosa Cinta.


Info Lengkap Drama Dosa Cinta

Dalam Segmen Drama kali ini aku nak kongsikan dengan korang semua tentang informasi terkini berkaitan dengan drama Dosa Cinta dimana peminat drama semua boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Dosa Cinta yang diarahkan oleh Rahila Ali ini akan bersiaran menerusi online streaming platform yang popular di Malaysia iaitu iQIYI tetapi tarikh yang tepat untuk tayangannya masih belum dikongsikan lagi. 

Poster Drama Baru Dosa Cinta

Buat korang yang masih belum lagi mempunyai akaun iQIYI, boleh ke apple store atau google play untuk download aplikasi tersebut dan tonton drama Dosa Cinta yang bakal disiarkan menerusi aplikasi tersebut.

Penerbit Dan Pelakon

Dosa Cinta merupakan sebuah drama terbitan Zeel Production. Drama ini dibintangi ramai pelakon hebat seperti Rita Nadira, Tiz Zaqyah, Azlee Khairi dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 
No. Pelakon Watak
1
Rita Nadira
-
2 Tiz Zaqyah -
3
Azlee Khairi
-
4
Ikmal Amry
-
5
Aidit Noh
-
6
Ezzaty Abdullah
-
7
Tony Eusoff
-
8
Dato  Ahmad Tamimi Siregar
-
9
Ryzal Jaafar
-
10
Mimi Ernida
-
11
Asha Merican
-
11
Farahdhiya
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Dosa Cinta

Tajuk Drama : Dosa Cinta
Saluran : iQIYI
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Rahila Ali
Terbitan : Zeel Production
Pelakon : Rita Nadira, Tiz Zaqyah, Azlee Khairi, Ikmal Amry, Aidit Noh, Ezzaty Abdullah, Tony Eusoff, Dato Ahmad Tamimi Siregar, Ryzal Jaafar, Mimi Ernida, Asha Merican, Farahdhiya dan ramai lagi

Sinopsis Drama Dosa Cinta

Akan dikemaskini 
LihatTutupKomentar