The Masked Singer Malaysia Musim Ke 4, Ada Peserta Duo Untuk Musim Baru!

Peserta The Masked Singer Malaysia Musim 4, Juri The Masked Singer Malaysia Musim ke 4, Info tentang The Masked Singer Malaysia 2023,
The Masked Singer Malaysia Musim Ke 4 | Rancangan realiti TV popular yang menjadi perhatian ramai setiap kali ianya diadakan kembali lagi untuk musim yang baru. Rancangan apa lagi? kalau bukan The Masked Singer Malaysia Musim Ke 4. Siapakah Peserta The Masked Singer Malaysia 4? Siapakah hos? dan siapakah juri yang bakal terlibat? Jom aku kongsikan dengan korang semua!


The Masked Singer Malaysia musim ke 4 akan menampilkan 14 orang peserta termasuklah peserta duo/berkumpulan. Aku rasa ini adalah kali pertama dalam sejarah The Masked Singer Malaysia ada peserta duo. Betul tak? 

Senarai Peserta The Masked Singer Malaysia Musim Ke 4

No. Nama Peserta Siapakah Di Sebalik Topeng?
1
Musang
2 Sang Kancil
3 Putera Katak
4
Mat Helang
5 Abang Jagung
6 Roti John
Bawang Putih
Kak Cat
Dr. Soo Wincci (Pertama Tersingkir)
Ikan Emas
10 
Teratai
11
Bunga Matahari
12
Pom Pom Kin
13
Biskut Aiskrim
14
Cili Padi Hijau
Cili Padi Merah
Untuk nama nama selebriti atau personaliti sebenar yang berada disebalik topeng tersebut aku akan kemaskini dari semasa ke semasa okay. Sekarang ini aku nak kongsikan dengan korang semua tentang barisan juri yang akan terlibat sama dalam menjayakan The Masked Singer Malaysia Musim ke 4 2024. 
No. Nama Juri
1
Dato Aznil Haji Nawawi
2 Zizan Razak
3 Nabila Huda
4
Sherry Al-Hadad
5 Rozita Che Wan
6 Elly Mazlein
Erra Fazira
Michael Ang
Angah
Buat korang yang tertanya tanya tentang hos! Untuk musim kali ini The Masked Singer masih lagi mengekalkan hos yang sama iaitu Dato AC Mizal. 

Ada beberapa informasi menarik yang aku nak kongsikan dengan korang semua berkaitan dengan The Masked Singer Malaysia musim ke 4 kerana terdapat beberapa pembaharuan yang telah dilakukan dan antaranya adalah : 
  1. Untuk Musim ke 4, Masked Singer Malaysia akan berlangsung secara LIVE. 
  2. Musim sebelum ini markah adalah 100% dari juri tetapi untuk musim ke 4, 20% Markah adalah undian dari penonton.
The Masked Singer Malaysia Musim ke 4 akan ditayangkan menerusi saluran Astro Warna pada setiap hari Ahad jam 9:00 Malam bermula 17 Disember 2023 di CIDB Convention Centre Kuala Lumpur.
LihatTutupKomentar