Drama Hikayat Pak Belalang

Tonton Drama Hikayat Pak Belalang, Pelakon Drama Hikayat Pak Belalang, Sinopsis Drama Hikayat Pak Belalang, Drama baru Astro tahun 2023,
Drama Hikayat Pak Belalang | Drama melayu baru yang akan ditayangkan di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama bertajuk Hikayat Pak Belalang. Untuk pengetahuan korang, dramai ni diinspirasikan oleh kisah rakyat yang popular suatu ketika dahulu iaitu Nujum Pak Belalang.

Drama Hikayat Pak Belalang yang diarahkan oleh Razif Ajiboy ini akan mula bersiaran pada setiap hari isnin jam 9:00 Malam menerusi Astro Ceria bermula bulan 11 Disember 2023. Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Hikayat Pak Belalang secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.


Kredit gambar : Instagram Astro Ceria

Hikayat Pak Belalang merupakan sebuah drama terbitan Zeel Production Sdn Bhd. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Bell Ngasri, Muhammad Haziq, Dato Jalaluddin Hassan,Amy Mastura, Ruhainies, Sherry Ibrahim, Usop Wilcha, Yassin Senario, Fadhli Masoot, Jabir Meftah dan ramai lagi. 

Informasi Ringkas Tentang Drama Hikayat Pak Belalang

Tajuk Drama : Hikayat Pak Belalang 
Saluran : Astro Ceria
Tarikh Tayangan : 11 Disember 2023
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin, Jam 9:00 Malam
Pengarah : Razif Ajiboy
Terbitan : Zeel Production Sdn Bhd
Pelakon : Bell Ngasri, Muhammad Haziq, Dato Jalaluddin Hassan,Amy Mastura, Ruhainies, Sherry Ibrahim, Usop Wilcha, Yassin Senario, Fadhli Masoot, Jabir Meftah dan ramai lagi

Sinopsis Drama Hikayat Pak Belalang 

Hikayat Pak Belalang mengisahkan tentang ayah kepada Belalang iaitu Pak Belalang yang menghadapi pelbagai dugaan selepas menyamar menjadi Ahli Nujum!
LihatTutupKomentar