Drama Hati Tercarik Luka

Tonton Drama Hati Tercarik Luka, Pelakon Drama Hati Tercarik Luka, Sinopsis Drama Hati Tercarik Luka, Drama baru TV3 tahun 2024,
Drama Hati Tercarik Luka | Drama melayu baru yang bakal ditayangkan di kaca Televisyen korang tidak lama lagi adalah drama bertajuk Hati Tercarik Luka. Drama ini diadaptasi dari sebuah novel nukilan Aida Asmida dengan judul yang sama. 

Drama Hati Tercarik Luka yang diarahkan oleh Emi Suffian ini akan mula bersiaran pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10:00 malam menerusi Slot Samarinda di TV3 bermula 20 Disember 2023.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Hati Tercarik Luka secara online di laman sesawang atau aplikasi tonton.


Kredit gambar : Instagram Drama Sangat

Hati Tercarik Luka merupakan sebuah drama 15 episod terbitan Creative Skills Solution Sdn Bhd. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon hebat dalam industri seperti Zara Zya, Syarul Ezani, Fizo Omar, Mia Nasir, Ryry Ryun, Jasmin Hamid, Aleza Shadan, Haeriyanto Hassan, Halim Radzi dan ramai lagi. 

Informasi Ringkas Tentang Drama Hati Tercarik Luka

Tajuk Drama : Hati Tercarik Luka
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 20 Disember 2023
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga Khamis, Jam 10:00 Malam
Pengarah : Emi Suffian
Terbitan : Creative Skills Solution Sdn Bhd 
Pelakon : Zara Zya, Syarul Ezani, Fizo Omar, Mia Nasir, Ryry Ryun, Jasmin Hamid, Aleza Shadan, Haeriyanto Hassan, Halim Radzi dan ramai lagi. 

Sinopsis Drama Hati Tercarik Luka

Menurut sinopsis dari novel Hati Tercarik Luka, ianya mengisahkan tentang Eyda Amanda yang dikhianati cintanya oleh suami sendiri yang bernama Dani Zairie bersama wanita lain yang dikenali dengan nama Maya Maria.
LihatTutupKomentar