Drama Yang Tahu Je Tahu

Tonton Drama Yang Tahu Je Tahu, Pelakon Drama Yang Tahu Je Tahu, Sinopsis Drama Yang Tahu Je Tahu, Drama baru Astro Ria tahun 2023,
Drama Yang Tahu Je Tahu | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Yang Tahu Je Tahu

Drama Yang Tahu Je Tahu yang diarahkan oleh Wan Hasliza Wan Zainuddin ini akan bersiaran pada setiap hari Jumaat jam 8:30 Malam di saluran Astro Ria bermula 22 Disember 2023.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Yang Tahu Je Tahu secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.


Kredit gambar : Instagram BamBam Studios

Yang Tahu Je Tahu merupakan sebuah drama terbitan KL Motion Picture. Drama Yang Tahu Je Tahu dibintangi  ramai pelakon muda. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Elyana

2 Wafiy
3
Idan Aedan
Adi
4
Areef Amran
Borhan
5
Arabella

6
Darien Aeldra
Marzuki
7
Hawa Rizwana

8
Jenjooz

9
Kim Azzim
Haikal
10
Zack Aiman
Zamani
11
Zarith Zalikha
Katrina
12
Shania Hendrik
Elisa
13
Asyiqeen Rozlan
Jannah
14
Farhana Fahizam
Murni
15
Amyza Aznan

16
Rashidi Ishak

17
Idzham Ismail

18
Haeriyanto Hassan

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Yang Tahu Je Tahu

Tajuk Drama : Yang Tahu Je Tahu
Saluran : Astro First
Tarikh Tayangan : Bermula 22 Disember 2023
Waktu Tayangan : Setiap hari Jumaat, Jam 8:30 Malam
Pengarah : Wan Hasliza Wan Zainuddin
Terbitan : KL Motion Picture
Pelakon : Elyana, Wafiy, Idan Aedan, Areef Amran, Arabella, Darien Aeldra, Hawa Rizwana, Jenjooz, Kim Azzim, Zack Aiman, Zarith Zalikha, Shania Hendrik, Asyiqeen Rozlan, Farhana Fahizam, Amyza Aznan, Rashidi Ishak, Idzham Ismail, Haeriyanto Hassan dan ramai lagi

Sinopsis Drama Yang Tahu Je Tahu

Drama ini mengisahkan tentang kes cubaan bunuh diri oleh seorang pelajar berusia 17 tahun bernama Borhan tetapi kes tersebut hanyalah satu helah untuk menutup jenayah yang dilakukan oleh kawan kawannya. 

Malang sekali, seorang pelajar bernama Haris telah dituduh sebagai pelaku tetapi pihak polis mencurigainya dan merasakan kes tersebut melibatkan lebih dari seorang individu.
LihatTutupKomentar