Peminat Semakin Teruja, Teaser Album Dolla Lain Dari Yang Lain!

Album pertama Dolla, Tajuk Album pertama Dolla, Jumlah lagu dalam album Dolla, Komposer lagu Dolla, Anugerah Dolla menang, Siapa Dolla,
Peminat Semakin Teruja, Teaser Album Dolla Lain Dari Yang Lain! | Dalam artikel yang lepas aku ada kongsikan tentang beberapa informasi tentang album pertama dolla yang berjudul New Classic.  Korang boleh baca artikel tersebut dahulu dan kembali semula disini untuk lebih memahami apa yang aku cuba kongsikan dengan pembaca. 

Pada 11 November 2023, Dolla memuatnaik satu video berkenaan dengan Album Teaser seperti yang telah ditetapkan dalam jadual kandungan (Content Schedule). Video berdurasi 26 saat itu membuatkan ramai peminat teruja dan tidak sabar untuk membeli album sulung Dolla. 


Hasil video yang sangat baik dan berkualiti tinggi adalah antara faktor utama yang membuatkan ramai peminat berbangga dengan penyanyi wanita berkumpulan ini dimana mereka berjaya membuktikan industri muzik di Malaysia juga mampu menghasilkan teaser setanding dengan industri muzik luar negara seperti korea selatan.

Beberapa peminat Dolla meninggalkan banyak maklum balas positif terhadap video Album Teaser yang dikongsikan semalam (11 November 2023). 

Antara komen yang ditinggalkan oleh peminat di posting instagram Dolla adalah "Wowww the quality very superb...getting excited", "Really love this band girl..For the very first time Malaysia menghasil bandgirl dengan konsep yang πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ setanding international level..Bangganya aku❤️❤️❤️.Teruskan menggoncang dunia Dolla😍😍😍" dan banyak lagi. 

 Pada 12 November 2023, Dolla akan memuatnaik "Album Artwork Reveal" dan hari berikutnya pula akan diteruskan lagi dengan kandungan lain sehinggalah album dikeluarkan pada17 November 2023. Adakah korang sudah bersedia untuk album pertama Dolla? Kongsikan di bahagian komen!

LihatTutupKomentar