Filem The Original Gangster

Tonton Filem The Original Gangster, Pelakon Filem The Original Gangster, Sinopsis Filem The Original Gangster, Filem baru di pawagam,
Filem The Original Gangster | Filem melayu baru yang akan ditayangkan tidak lama lagi adalah filem bertajuk The Original Gangster

Filem The Original Gangster yang diarahkan oleh Syamsul Yusuf ini akan ditayangkan di pawagam Malaysia tetapi informasi tentang tarikh tayangannya masih belum ada lagi setakat hari ini. Sekiranya sudah dikongsikan aku akan kemaskini.


The Original Gangster merupakan sebuah filem terbitan Syamsul Yusuf Films dengan kerjasama Razor's Edge Pictures dan Primeworks Studios. Filem The Original Gangster dibintangi oleh ramai pelakon hebat seperti Aaron Aziz, Beto Kusyairy, Sharnaaz Ahmad, Syamsul Yusof, Yayan Ruhain, Shaheizy Sam, Rosyam Nor, Adi Putra, Nas-T, Sofi Jikan, Pablo Amirul dan ramai lagi. 

Informasi Ringkas Tentang Filem Munajat Kekasih

Tajuk Filem : The Original Gangster
Saluran : Pawagam
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Syamsul Yusuf
Terbitan : Syamsul Yusuf Films, Razor's Edge Pictures dan Primeworks Studios
Pelakon :  Aaron Aziz, Beto Kusyairy, Sharnaaz Ahmad, Syamsul Yusof, Yayan Ruhain, Shaheizy Sam, Rosyam Nor, Adi Putra, Nas-T, Sofi Jikan, Pablo Amirul dan ramai lagi. 

Sinopsis Filem The Original Gangster

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar