Drama Anggun Mikayla

Tonton Drama Anggun Mikayla, Pelakon Drama Anggun Mikayla, Sinopsis Drama Anggun Mikayla, Drama baru VIU tahun 2024,
Drama Anggun Mikayla | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di salah satu platform penstriman atas talian tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Anggun Mikayla diadaptasi dari sebuah novel karya Liza Nur dengan tajuk yang sama. 


Info Lengkap Drama Anggun Mikayla

Menerusi Segmen Drama kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca tentang informasi terkini berkaitan drama melayu baru iaitu Anggun Mikayla dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut seperti pengarah drama, pelakon, penerbit dan lain lain.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Anggun Mikayla yang diarahkan oleh Eyra Rahman ini akan bersiaran setiap hari Khamis hingga Sabtu jam 12:00 PM di streaming platform popular di Malaysia iaitu VIU. Drama ini akan ditayangkan bermula 25 April 2024

Poster Drama Melayu Anggun Mikayla

Buat korang yang belum lagi mempunyai akaun VIU, boleh ke apple store atau google play dan download aplikasi tersebut untuk menonton drama Anggun Mikayla yang bakal disiarkan tidak lama lagi.

Penerbit Dan Pelakon

Nafsu merupakan sebuah drama terbitan Global Station Sdn Bhd. Drama Anggun Mikayla dibintangi  ramai pelakon seperti Nabil Aqil dan juga Alya Iman. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama ini :
No. Pelakon Watak
1
Nabil Aqil
Idriz
2 Alya Iman Mikayla
3
Lisdawati
-
4
Razin Qidran
-
5
Emelda Rosemilla
-
6
Masniza Manan
-
7
Amanda Tan
-
8
Zarrin Nuqman
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Anggun Mikayla

Tajuk Drama : Anggun Mikayla 
Saluran : VIU
Tarikh Tayangan : Bermula 25 April 2024
Waktu Tayangan :  Setiap hari khamis hingga sabtu, 12PM
Pengarah : Eyra Rahman
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Pelakon : Nabil Aqil, Alya Iman, Lisdawati, Razin Qidran, Emelda Rosemilla, Masniza Manan, Zarrin Nuqman dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Anggun Mikayla 

Drama ini mengisahkan tentang Seorang gadis yang kalis cacian dan kata kata orang iaitu Dia Mikayla bertemu dengan seorang jejaka bernama Idriz. 

LihatTutupKomentar