Filem Sheriff

Tonton Filem Sheriff, Pelakon Filem Sheriff, Sinopsis Filem Sheriff, Filem baru di Pawagam 2024,
Filem Sheriff | Filem melayu baru yang bakal ditayangkan di panggung wayang Malaysia tidak lama lagi adalah filem yang berjudul Sheriff atau dikenali juga dengan nama Syerif.


Info Lengkap Filem Sheriff

Dalam Segmen Filem kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca semua tentang informasi terkini berkaitan filem melayu baru iaitu Sheriff dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan filem ini seperti pengarah, pelakon, penerbit dan lain lain lagi. 

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Untuk pengetahuan semua, filem Sheriff yang diarahkan oleh pengarah hebat Syafiq Yusof ini akan ditayangkan di pawagam bermula 18 April 2024 akan datang! 

Poster Filem Sheriff di pawagam 2024

Penerbit Dan Pelakon

Sheriff merupakan sebuah filem terbitan Skop Productions dan Astro Shaw. Filem Sheriff dibintangi oleh ramai pelakon hebat dalam industri seperti Syafiq Kyle, Zul Ariffin, Elizabeth tan dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 
No. Pelakon Watak
1
Zul Ariffin
Sheriff
2 Azira Shafinaz Shazlin
3
Syafiq Kyle
Nazri
4
Dato Aaron Aziz
Tony
5
Elizabeth Tan
Jennifer
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Filem Sheriff

Tajuk Filem : Sheriff
Saluran : Pawagam
Tarikh Tayangan : Bermula 18 April 2024 
Waktu Tayangan : 
Pengarah : Syafiq Yusof
Terbitan : Skop Productions dan Astro Shaw
Pelakon : Zul Ariffin, Azira Shafinaz, Syafiq Kyle, Dato Aaron Aziz, Elizabeth Tan dan ramai lagi

Sinopsis Filem Sheriff

Filem ini mengisahkan tentang Sheriff, seorang pegawai polis yang bekerjasama dengan pegawai polis muda bernama Nazri dari jabatan Dadah untuk menyelesaikan misi menumpaskan sindiket dadah yang diketuai oleh Tony, seorang raja dadah yang terlibat dalam mengedaran methamphetamine. 
LihatTutupKomentar