Drama Boleh Saya Bantu

Tonton Boleh Saya Bantu, Pelakon Drama Boleh Saya Bantu, Sinopsis Drama Boleh Saya Bantu, Drama baru TV3 tahun 2024, Drama Slot Lestary 2024

Drama Boleh Saya Bantu | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang bertajuk Boleh Saya Bantu.

BERITA TERKINI : Project : EXIT dan First Wives antara drama Astro Original yang dinantikan ramai tahun 2024

Info Lengkap Drama Boleh Saya Bantu

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Boleh Saya Bantu dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah drama, Penerbit, Pelakon, Sinopsis, Tarikh Tayangan dan lain lain.

Poster drama Boleh Saya Bantu di TV3 Slot Lestary

Pengarah Dan Tarikh Tayangan 

Drama Boleh Saya Bantu yang diarahkan oleh Shuhaimi Lua ini akan bersiaran pada setiap hari Khamis hingga Sabtu jam 9:00 malam di TV3 menerusi Slot Lestary bermula 2 Februari 2024.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Boleh Saya Bantu secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

BERITA TERKINI : Selepas Viral dalam Cinta Bersemi Di Wadi Saffiyah, Rita Nadira kini dalam Pewaris Cinta Pula | Ini Info Lanjut Drama Pewaris Cinta

Penerbit dan Pelakon

Boleh Saya Bantu merupakan sebuah drama terbitan Tanah Beris Film Production. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon! Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama Boleh Saya Bantu.

No. Pelakon Watak
1
Riena Diana
Farida
2 Andi Bernadee Nasar
3
Zaid Erakad
Rashid
4
Wanie Ooi
Haiza
5
Nasz Sally
Almya
6
Maria Farida
Miss Ana
7
Najua P. Ramlee
Zainulisa
8
Mathni Ab Razak
Dato Sam
9
Didie Alias
-
10
Kazar
-
11
Mark Adam
Sudin
12
Lela Kadir
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Boleh Saya Bantu

Tajuk Drama : Boleh Saya Bantu
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 2 Februari 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari Khamis hingga Sabtu, Jam 9:00 malam
Pengarah : Shuhaimi Lua
Terbitan : Tanah Beris Film Production
Pelakon : Riena Diana, Andi Bernadee, Zaid Erakad, Wanie Ooi, Nasz Sally, Maria Farida, Najua P. Ramlee, Mathni Ab Razak, Mark Adam, Didie Alias, Kazar dan ramai lagi

Sinopis Drama Boleh Saya Bantu

Drama Boleh Saya Bantu mengisahkan tentang seorang jejaka bernama Nasar yang pada awalnya menghadiri temuduga di sebuah hotel sebagai bellboy tetapi ditawarkan jawatan sebagai penyambut tetamu. Nasar tidak mempunyai pengalaman sebagai penyambut tetamu terpaksa berhadapan dengan pelbagai dugaan.

LihatTutupKomentar