Drama Rindu Kasih 2

Tonton Drama Rindu Kasih 2, Pelakon Drama Rindu Kasih 2, Sinopsis Drama Rindu Kasih 2, Drama baru TV3 tahun 2024,
Drama Rindu Kasih 2 | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Rindu Kasih 2

TRENDING: Senarai Drama Melayu Baru TV3 akan datang 2024

Info Lengkap Drama Rindu Kasih 2

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Rindu Kasih 2 dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Rindu Kasih 2 yang diarahkan oleh Pali Yahya ini akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10:00 Malam di TV3 menerusi Slot Samarinda bermula 13 Februari 2024.

Poster Drama Rindu Kasih 2

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Rindu Kasih 2 secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

Penerbit Dan Pelakon

Rindu Kasih 2 merupakan sebuah drama terbitan P&D Pictures Sdn Bhd. Drama Rindu Kasih 2 dibintangi  ramai pelakon hebat. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Izzue Islam
Amir
2 Ummi Nazeera Salina
3
Nafiz Muaz
Hisham
4
Ezzaty Abdullah
Murni
5
Meor Mohd
Iqbal
6
Shazia Rozaini
Huda
7
Mimi Ernida
Rita
8
Dzul Hadziq
Fayad
9
Fazlina Ahmad Daud
Halijah
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Rindu Kasih 2

Tajuk Drama : Rindu Kasih 2
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 13 Februari 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga khamis, jam 10:00 Malam
Pengarah : Pali Yahya
Terbitan : P&D Pictures Sdn Bhd
Pelakon : Izzue Islam, Ummi Nazeera, Nafiz Muaz, Ezzaty Abdullah, Meor Mohd, Shazia Rozaini, Mimi Ernida, Dzul Haziq, Fazlina Ahmad Daud dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Rindu Kasih 2

Drama Rindu Kasih 2 mengisahkan tentang kehidupan Salina selepas keluar dari penjara dengan status seorang banduan menjaga anaknya. Dugaan yang dihadapi oleh Salina sangat berat disebabkan oleh bekas suaminya yang gila talak dan juga bekas ibu mertua yang baru keluar dari penjara.
LihatTutupKomentar