Drama Jendela Hati

Tonton Drama Jendela Hati, Pelakon Drama Jendela Hati, Sinopsis Drama Jendela Hati, Drama baru VIU tahun 2024,
Drama Jendela Hati | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di salah satu platform penstriman atas talian tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Jendela Hati. Untuk pengetahuan semua, drama ini diadaptasi dari sebuah novel karya Aisya Sofea dengan tajuk yang sama.

Drama Jendela Hati yang diarahkan oleh XXX ini akan bersiaran pada hari Khamis hingga Sabtu streaming platform popular di Malaysia iaitu VIU. Drama ini akan ditayangkan bermula 15 Februari 2024.

Buat korang yang belum lagi mempunyai akaun VIU, boleh ke apple store atau google play dan download aplikasi tersebut untuk menonton drama Jendela Hati yang bakal disiarkan tidak lama lagi.


Jendela Hati merupakan sebuah drama terbitan Global Station Sdn Bhd. Drama Jendela Hati dibintangi  ramai pelakon. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Anna Jobling

2 MK K-Clique
3
Qistina Khaled

4
Hanna Aqeela

5
Safwan Nazri

6
Yusra Akma

7
Wilma Muhammad

8
Fazlina Ahmad Daud

9
Shah Reza

10
Azhar Amir

11
Nick Naim

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Jendela Hati 

Tajuk Drama : Jendela Hati 
Saluran : VIU
Tarikh Tayangan : Bermula Februari 2024
Waktu Tayangan :  
Pengarah : 
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Pelakon : Anna Jobling, MK K-Clique, Qistina Khalid, Hanna Aqeela, Safwan Nazri, Yusra Akma, Wilma Muhammad, Fazlina Ahmad Daud, Shah Reza, Azhar Amir, Nik Naim dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Jendela Hati 

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar