Drama Perempuan Ilmu Hitam

Tonton Drama Perempuan Ilmu Hitam, Pelakon Drama Perempuan Ilmu Hitam, Sinopsis Drama Perempuan Ilmu Hitam, Drama baru TONTON tahun 2024,
Drama Perempuan Ilmu Hitam | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di salah satu platform penstriman atas talian tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Perempuan Ilmu Hitam

TRENDING: 6 Drama Melayu VIU Original akan datang tahun 2024

Info Lengkap Drama Perempuan Ilmu Hitam 

Menerusi Segmen Drama kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca tentang informasi terkini berkaitan drama melayu baru iaitu Perempuan Ilmu Hitam dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut seperti pengarah drama, pelakon, penerbit dan lain lain.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Perempuan Ilmu Hitam yang diarahkan oleh Amor Rizan ini akan bersiaran pada hari khamis di streaming platform popular di Malaysia iaitu TONTON bermula 29 Februari 2024.

Poster Drama Perempuan Ilmu Hitam

Buat korang yang belum lagi mempunyai akaun TONTON, boleh ke apple store atau google play dan download aplikasi tersebut untuk menonton drama Perempuan Ilmu Hitam yang bakal disiarkan tidak lama lagi. Korang juga boleh ke www.tonton.com.my dan tonton disana.

Penerbit Dan Pelakon

Perempuan Ilmu Hitam merupakan sebuah drama terbitan Saphire Screen Sdn Bhd. Drama Perempuan Ilmu Hitam dibintangi  ramai pelakon. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Siti Hariesa
Lisa
2 Fify Azmi Sara
3
Chacha Maembong
Afifah
4
Didie Alias
Mbah Nira
5
Nazim Othman
Cairyl
6
Zaki Azeman
Nasrun
7
Ashraf Muslim
Shamil
8
Syazwan Zulkifly
Bakri
9
Josiah Hogan
Azhar
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Perempuan Ilmu Hitam

Tajuk Drama : Perempuan Ilmu Hitam 
Saluran : Tonton
Tarikh Tayangan : Bermula 29 Februari 2024
Waktu Tayangan :  Setiap hari Khamis
Pengarah : Amor Rizan
Terbitan : Saphire Screen Sdn Bhd
Pelakon : Siti Hariesa, Chacha Maembong, Didie Alias, Nazim Othman, Zaki Azeman, Ashraf Muslim, Syazwan Zulkifly, Josiah Hogan dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Perempuan Ilmu Hitam 

Drama Perempuan Ilmu Hitam mengisahkan tentang tiga orang remaja perempuan yang dirogol oleh lelaki lelaki dari keluarga ternama di Malaysia. Mereka tekad untuk membalas dendam dengan menggunakan ilmu hitam.
LihatTutupKomentar