Drama Aku Bukan Ustazah

Tonton Drama Aku Bukan Ustazah, Pelakon Drama Aku Bukan Ustazah, Sinopsis Drama Aku Bukan Ustazah, Drama baru TV3 tahun 2024,
Drama Aku Bukan Ustazah | Drama melayu baru yang bakal menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Aku Bukan Ustazah. Untuk pengetahuan korang drama ini adalah adaptasi dari sebuah novel Lyna Masud dengan judul yang sama.

TRENDING: Senarai Drama Melayu Baru TV3 akan datang 2024

Info Lengkap Drama Aku Bukan Ustazah

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Aku Bukan Ustazah dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Aku Bukan Ustazah yang diarahkan oleh Idora Abdul Rahman ini akan mula bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7:00 Malam menerusi Slot Akasia bermula 03 Mei 2024. 

Poster Drama Aku Bukan Ustazah

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Aku Bukan Ustazah secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

Penerbit Dan Pelakon

Aku Bukan Ustazah merupakan sebuah drama terbitan Global Station Sdn Bhd. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Erysha Emyra dan MK K-Clique. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No.PelakonWatak
1
Erysha Emyra
-
2MK K-Clique-
3
Zahiril Adzim
-
4
Raden Zaharatul
-
5
Shaza Bae
-
6
Qistina Khaled
-
7
Fikhree Bakar
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Aku Bukan Ustazah 

Tajuk Drama : Aku Bukan Ustazah 
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula  03 Mei 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga jumaat, 7:00 Malam
Pengarah : Idora Abdul Rahman
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Pelakon : Erysha Emyra, MK K-Clique, Zahiril Adzim, Raden Zaharatul, Shaza Bae, Qistina Khaled, Fikhree Bakar, Ahmad Syafiq, Razak Ahmad, Fadilah Mansor dan ramai lagi

Sinopsis Drama Aku Bukan Ustazah  

Akan Dikemaskini 

LihatTutupKomentar