Kek Pisang Sedap Gebu Dan Lembut! Tak Reti Buat Kita Beli Jer La

Nak buat kek pisang yang sedap, gebu dan lembut tak reti. Jadi, kita beli jer la dengan orang yang pandai buat kek pisang sedap
Kek Pisang Gebu Dan Lembut! Tak Reti Buat Kita Beli Jer La | Kek Pisang adalah antara kek yang paling aku suka makan selain kek butter. Aku ingat lagi zaman kecik kecik dulu ada orang jual kek pisang dalam bentuk cupcake. Satu plastik tuh ada enam ke sembilan ketul camtuh tapi sekarang dah tak ada.

Kalau nak beli kek pisang dekat kedai sekarang nih masih ada yang jual tapi tak sedap pun kadang kadang tuh keras tak best nak makan. Lucky me, Aku dah jumpa orang yang jual kek pisang gebu, lembut dan sedap. 

Kek pisang yang sedap

Kek Pisang sedap lembut gebu

Sebagai penggemar kek pisang, aku boleh cakap kek pisang nih adalah antara yang paling sedap aku pernah makan. First time aku makan sebab ada orang yang bagi and bila dah try makan tuh rasa macam tak cukup sebab sedap nau haha. 

Kek Pisang sedap lembut gebu

Kek Pisang sedap lembut gebu

Beberapa hari lepas tuh aku beli lagi satu biji and then repeat lagi satu biji. Harga dia pun murah jer RM10 untuk satu kek pisang. Setahu aku kalau nak masak sesuatu tak boleh kedekut bahan barulah sedap kejadiannya. Adeh, sambil dok menaip nih pun masih  teringin nak makan lagi haha. selagi tak puas selagi tuh la nak makan. takpe nanti kita repeat lagi. hehe!
LihatTutupKomentar