Ticker

6/recent/ticker-posts

Lirik Lagu Rindu Separuh Nyawa - Naqiu, Vanessa Reynauld (OST Rindu Awak Separuh Nyawa)

Lirik Lagu Rindu Separuh Nyawa -  Naqiu, Vanessa Reynauld | Korang tengok tak drama bersiri Rindu Awak Separuh Nyawa lakonan Shukri Yahya dan Uqasha Senrose yang tengah hot sekarang nih? Sebelum nih aku tak layan pun tapi entah macam mana boleh terjumpa dekat youtube terus layan.

Tapi kali nih aku bukan nak cakap pasal drama tapi lagu OST dia. Sedap pulak dengar sampai cari dekat youtube. Rupa rupanya lagu Naqiu dengan Vanessa Reynauld. 

Tajuk Lagu : Rindu Separuh Nyawa
Artis : Naqiu, Vanessa Reynauld
Lirik : Siti Rosmizah
Komposer : Naqiu, Wit dan Mohsen 
Sony Music Entertainment Malaysia Sdn Bhd

Rindu Separuh Nyawa Naqiu Vanessa Reynauld



Lirik Lagu Rindu Separuh Nyawa -  Naqiu, Vanessa Reynauld

Terpisah Kita Angkara Dusta Cinta
Luluh Jiwa dan Raga
Saat Dikau Tiada
Dikaulah Rindu Ini Membara
Ku Pandang Bintang Wajah Menjelma

Andai Dikau Tiada
Rindu Separuh Nyawa
Kata Cinta Penawar Duka
Sayang Jika Kau Pergi
Separuh Jiwa Ku Mati
Nafas Bagai Terhenti
Rindu Kamu Separuh Nyawa

Ku Pandang Bintang Wajahmu Menjelma

Andai Dikau Tiada
Rindu Separuh Nyawa
Kata Cinta Penawar Duka
Sayang Jika Kau Pergi
Separuh Jiwa Ku Mati
Nafas Bagai Terhenti
Rindu Kamu Separuh Nyawa

Andai Dikau Tiada
Rindu Separuh Nyawa
Kata Cinta Penawar Duka
Sayang Jika Kau Pergi
Separuh Cinta Ku Mati
Nafas Bagai Terhenti
Rindu Kamu Separuh Nyawa

Nafas Bagai Terhenti
Rindu Kamu Separuh Nyawa

Duhai Nyawa

Lagu nih best! Dah berapa kali ulang dah. Disebabkan lirik dia pun pendek jer aku dah boleh hafal weh haha. Lepas tuh kan aku suka gila dengan muzik video dia. Sangat cantik dan kualiti pun terbaik. MV macam nih la baru best nak tengok. Yang mana belum tengok tuh boleh pergi layan dulu. hehe.

Post a comment

0 Comments