Filem Zim Zim Ala Kazim

Tonton Filem Zim Zim Ala Kazim, Pelakon Filem Zim Zim Ala Kazim, Sinopsis Filem Zim Zim Ala Kazim, Filem baru di Pawagam 2024,
Filem Zim Zim Ala Kazim | Filem melayu baru yang bakal ditayangkan di panggung wayang Malaysia tidak lama lagi adalah filem berjudul Zim Zim Ala Kazim yang diilhamkan dari kisah benar pendakwah terkenal Datuk Mohd Kazim Elias atau juga dikenali dengan Ustaz Kazim.


Info Lengkap Filem Zim Zim Ala Kazim

Dalam Segmen Filem kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca semua tentang informasi terkini berkaitan filem melayu baru iaitu Zim Zim Ala Kazim dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan filem ini seperti pengarah, pelakon, penerbit dan lain lain lagi. 

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Untuk pengetahuan semua, filem Zim Zim Ala Kazim yang diarahkan oleh Mawi ini akan ditayang kan di pawagam bermula Jun 2024 akan datang! 

Pelakon Filem Zim Zim Ala Kazim

Penerbit Dan Pelakon

Zim Zim Ala Kazim merupakan sebuah filem terbitan Mawi World Entertainment. Filem Zim Zim Ala Kazim dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Along Cham, Syanie Hisham dan Ustaz Kazim sendiri. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 
No. Pelakon Watak
1
Ustaz Kazim
-
2 Mawi -
3
Along Cham
-
4
Anas Tahir
-
5
Santesh
-
6
Zarina Anjoulie
-
7
Syanie Hisham
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Filem Zim Zim Ala Kazim

Tajuk Filem : Zim Zim Ala Kazim
Saluran : Pawagam
Tarikh Tayangan : Bermula Jun 2024 
Waktu Tayangan : 
Pengarah : Mawi
Terbitan : Mawi World Entertainment
Pelakon : Ustaz Kazim, Mawi, Along Cham, Anas Tahir, Santesh, Zarina Anjoulie, Syanie Hisham dan ramai lagi

Sinopsis Filem Zim Zim Ala Kazim

Akan Dikemaskini.  
LihatTutupKomentar