Filem Latah Fighter

Tonton Filem Latah Fighter, Pelakon Filem Latah Fighter, Sinopsis Filem Latah Fighter, Filem baru Astro tahun 2023,
Filem Latah Fighter | Filem melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah filem yang berjudul Latah Fighter

Filem Latah Fighter yang diarahkan oleh Bahri Uma ini akan bersiaran pada hari sabtu jam 9:00 malam di saluran Astro Warna bermula 30 Disember 2024.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton Filem Latah Fighter secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO dan Sooka.


Kredit Gambar : Instagram Fattah Amin

Latah Fighter merupakan sebuah drama terbitan Fazura Pictures Sdn Bhd. Filem Latah Fighter dibintangi oleh  ramai pelakon. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat sendiri senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Fattah Amin
Dani
2 Kamarool Haji Yusoff Pak Ishak
3
Mak Wan Latah

4
Sanjna Suri

5
Fikry Ibrahim

6
Amir Raja Lawak

7
Amerul Affendi

8
Jufferi Jamari

9
Amybegik

10
Royce Iqram

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Filem Latah Fighter

Tajuk Filem : Latah Fighter
Saluran : Astro 
Tarikh Tayangan : 30 Disember 2023
Waktu Tayangan : Hari sabtu, Jam 9:00 Malam
Pengarah : Bahri Uma
Terbitan : Fazura Pictures Sdn Bhd
Pelakon : Fattah Amin, Kamarool Haji Yusoff, Mak Wan Latah, Sanjna Suri, Fikry Ibrahim, Amir Raja Lawak, Amerul Affendi, Jufferi Jamari, Amybegik, Royce Iqram dan ramai lagi.

Sinopsis Filem Latah Fighter

Telefilem Latah Fighter mengisahkan tentang seorang jejaka bernama Dani yang selalu dibuli kerana sifat melatahnya. Pak Ishak pula seorang lagenda silat tempatan melihat Dani mempunyai potensi yang besar dan mengambil keputusan untuk mengajarnya silat. 
LihatTutupKomentar