Lirik Lagu Intro Buat Kamu - Ernie Zakri

Lirik lagu Intro Buat Kamu Ernie Zakri, lagu baru Ernie Zakri, Lagu baru best 2023, lagu best, lagu melayu baru 2023, Album Aura Ernie Zakri
Lirik Lagu Intro Buat Kamu - Ernie Zakri | Untuk segmen Lirik Lagu kali ini aku nak kongsikan dengan korang lagu terbaru dari Ernie Zakri yang bertajuk Intro Buat Kamu. Nampaknya Ernie Zakri juga mengeluarkan satu album baru yang mengandungi 10 buah lagu. Album ini diberi nama Aura dan salah satu lagu yang ada dalam album ini adalah Intro Buat Kamu.

Untuk pengetahuan korang semua, Komposer dan penulis lirik untuk lagu Intro Buat Kamu nyanyian Ernie Zakri adalah beliau sendiri bersama John Jeeves.  Aku tak pasti akan ada Official Music Video atau tidak untuk lagu ini tapi kalau korang search dekat youtube dah ada audionya. Lepas tuh as pengguna Spotify, korang pun boleh dengan semua lagu yang di released melalui album Aura dekat sana. Dalam artikel ini aku kongsikan lirik lagu Intro Buat Kamu untuk korang nyanyi sama sama. 

Poster Lagu Intro Buat Kamu Ernie Zakri

Lirik Lagu Intro Buat Kamu - Ernie Zakri

Wahai Kau Yang Ku Sayang Ingin Kau Tahu 
Rasa Cinta Sebenar Khas Buat Kamu
Teruskanlah Berjalan Cari Pelangi
Cinta Ini Buat Kamu

Janganlah Gusar Usahlah Resah
Jika Perlu Teman Adanya Aku
Yakinlah Cinta Itu Telah Tiba
Membasuh Segala Duka Di Dada

Wahai Kau Yang Ku Sayang Terima Kasih
Buat Aku Bahagia Kerna Gembira
Maka Ini Hadiah Dari Hati
Cinta Ini Buat Kamu

Berilah Kasih Ini Antara Kamu
Cinta Ini Buat Kamu
Jadi, Untuk track pertama album Aura dari Ernie Zakri bagi aku lagu dia sangat cute cute gituh dan memang ada aura positif disitu hehe. Intro Buat Kamu aku rasa memang Ernie nak bagi intro dekat peminat yang ini adalah album terbaru dari dia buat peminat especially dekat lirik "Buat Aku Bahagia Kerna Gembira. Maka Ini Hadiah Dari Hati, Cinta Ini Buat Kamu". Aku rasalah sebab itu apa yang aku fikir. Maksud sebenarnya dia mungkin lain. Apa pun, let's enjoy the album.
LihatTutupKomentar