Best Tak Tengok Drama Bersiri Dear Child Dekat Netflix?

best ke drama dear child, tonton drama dear chlid online, sinopsis drama dear child, review drama dear child di netflix, drama best di netflix 2023
Best Tak Tengok Drama Bersiri Dear Child Dekat Netflix? (Spoiler Alert) | Semalam aku spent masa untuk tengok drama bersiri tajuk dia Dear Child. Awalnya aku ingatkan drama mat salleh tapi rupa rupanya drama german geng. Aku tak pernah tengok drama german sebelum ini jadi tiba tiba rasa keinginan nak tengok tuh berkurang tapi aku teruskan juga sebab orang kata best!

Poster Drama Dear Child

Siapa yang cakap best tuh? 

Orang dekat tiktok cakap best haha. Biasalah dekat tiktok ada ramai yang share review movies. Jadi, aku pun tengok dan berjaya habiskan dalam satu hari sebab untuk pengetahuan korang drama ini ada enam episod jer dan everage satu episod dalam 50 minit camtuh. 

Ok. Sekarang jom aku share sikit pasal drama Dear Child untuk korang semua.

Drama ini secara ringkasnya adalah tentang seorang wanita yang terlibat dalam kemalangan lepas tuh dibawa ke hospital untuk dirawat dan bersama dengan wanita yang kemalangan tuh ada seorang budak perempuan. 

Dalam proses untuk merawat wanita tersebut ada macam macam benda yang berlaku dan banyak informasi yang dorang dapat menjadikan cerita nih semakin aneh dan penuh dengan tanda tanya. 

Waktu tengok episod pertama otak aku dah mula berfungsi sebab tengah fikir apa yang berlaku nih? Kenapa macam gituh? Padahal baru jer tengok tak sampai 10 minit haha. Kiranya dari awal tengok pun dah ada persoalan dalam kepala otak kita. Which is good sebab dia akan membuatkan korang nak tengok episod seterusnya.

Dari episod ke episod semakin menarik untuk kita tengok dan digest jalan cerita dia. Secara keseluruhannya bagi aku cerita dia sangat menarik. Cuma apa yang aku kurang berkenan adalah ending dia. Aku pula suka tengok cerita yang overdramatic jadi bagi aku ending dia tak cukup memuaskan walau pun everything was okay jer haha. 

Drama Dear Child ini ramai peminat dia! feedback dari penonton pun banyak yang positif. Rating drama ini di IMDb buat masa sekarang adalah 7.5/10 dan Rotten Tomatoes pula 84 percent

Penggemar drama atau filem yang bergenre thriller wajib tengok Dear Child ni tau. Satu lagi informasi yang korang perlu tahu adalah drama Dear Child ini sebenarnya berdasarkan sebuah Novel dengan tajuk yang sama ditulis oleh Romy Hausmann.
LihatTutupKomentar