Filem Padu (Padu The Movie)

Tonton Filem Padu (Padu The Movie), Pelakon Filem Padu (Padu The Movie), Sinopsis Filem Padu (Padu The Movie), Filem baru di Pawagam 2024,
Filem Padu The Movie | Filem melayu baru yang bakal ditayangkan di panggung wayang Malaysia tidak lama lagi adalah filem berjudul Padu.


Info Lengkap Filem Padu

Dalam Segmen Filem kali ini aku akan kongsikan dengan pembaca semua tentang informasi terkini berkaitan filem melayu baru iaitu Padu dimana korang boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan filem ini seperti pengarah, pelakon, penerbit dan lain lain lagi. 

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Untuk pengetahuan semua, filem Padu yang diarahkan oleh Faizal Ishak ini akan ditayang kan di pawagam bermula Jun 2024 akan datang! 

Pelakon Filem Padu The Movie

Penerbit Dan Pelakon

Padu merupakan sebuah filem terbitan Global Station Sdn Bhd. Filem Padu dibintangi oleh ramai pelakon dalam industri seperti Fify Azmy dan Umie Aida. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 
No. Pelakon Watak
1
Fify Azmi
-
2 Umie Aida -
3
Melissa Campbell
-
4
Susan Lankester
-
5
Lia Natalia
-
6
Mei Fen Lim
-
7
Thanuja Ananthan
-
8
Fikree Bakar
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Filem Padu 

Tajuk Filem : Padu 
Saluran : Pawagam
Tarikh Tayangan : Bermula Jun 2024 
Waktu Tayangan : 
Pengarah : Faizal Ishak
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Pelakon : Fify Azmi, Umie Aida, Melissa Campbell, Susan Lankester, Lia Natalia, Mei Fen Lim, Thanuja Ananthan, Fikree Bakar dan ramai lagi

Sinopsis Filem Padu 

Filem ini mengisahkan tentang Pasukan bola jaring Wanita Malaysia yang telah berjaya mendapatkan Pingat Emas dari 20 SEA Games Tournaments sejak 1977.  
LihatTutupKomentar