My Sister's Big Day | 25 March 2013

Wedding day, Busana Kahwin, Akad nikah, Majlis kahwin, Busana kahwin yang cantik, Gambar kahwin yang lawa,
My Sister's Big Day | 25 March 2015 | Semakin lama menghilang semakin berkuranglah orang singgah blog aku ini. Memang sangat menyedihkan tapi nak buat macam mana kan masa tidak mengizinkan aku untuk berblogging. Anyhow, aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak kepada korang  yang masih lagi singgah blog arepnakbebel nih walaupun dah lama tak berupdate.

Jadi, sekarang ini aku nak kongsikan dengan korang semua berkenaan dengan majlis perkahwinan kakak aku yang berlangsung pada 25 March 2013. Memang agak lama dah wedding ini tapi aku just nak recap balik and tengok hasil kerja aku yang tak seberapa ini. Dulu aku memang minat photography, sekarang ini minat tuh dah berkurang sikit mungkin sebab tak ada gadget sesuai.


Pada hari bersejarah ini, kakak aku mengenakan busana berwarna putih dan krim untuk majlis akad nikah dan dua persalinan lain yang ungu dan merah hitam untuk persandingan. 


Tahniah for both them! There is nothing much i want to say, semoga both of you sentiasa hidup bahagia dunia akhirat dan dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah. Sampai disini sahaja entry untuk kali. See you guys again.
LihatTutupKomentar