Drama Hello, Saya Anak Uncle!

Tonton Drama Hello, Saya Anak Uncle!, Pelakon Drama Hello, Saya Anak Uncle!, Sinopsis Drama Hello, Saya Anak Uncle!, Drama baru TV3 tahun 2024,
Drama Hello, Saya Anak Uncle! | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah Hello, Saya Anak Uncle!.

TRENDING: Senarai Drama Melayu Baru Akan Datang Di Astro Tahun 2024

Info Lengkap Drama Hello, Saya Anak Uncle!

Menerusi artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Hello, Saya Anak Uncle! dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah dan Tarikh Tayangan 

Drama Hello, Saya Anak Uncle! yang diarahkan oleh Idora Abdul Rahman ini akan bersiaran pada setiap Ahad jam 9:00 di TV3 bermula 17 Mac 2024 akan datang. 

Poster Gambar Izzue Islam dan Rania Amanda

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Hello, Saya Anak Uncle! secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

Penerbit Dan Pelakon

Drama bersiri Hello, Saya Anak Uncle! terbitan Creative Skill Solution ini dibintangi oleh beberapa orang pelakon hebat dalam industri seperti Izzue Islam, Zara Zya dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk tengok senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama ini.

No.PelakonWatak
1
Izzue Islam
Dr. Suhael
2Rania AmandaCiara
3
Zara Zya
Cikgu Wawa
4
Kuna Muzani
-
5
Aprena Menrose
Sarah
6
Umar Al Amsyar
-
7
Raden Zaharatul
Mira
8
-
-
9
-
-
10
-
-
11
-
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Hello, Saya Anak Uncle!

Tajuk Drama : Hello, Saya Anak Uncle!
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 17 Mac 2024
Waktu Tayangan : Setiap Ahad, 9:00 malam
Pengarah : Idora Abdul Rahman
Terbitan : Creative Skill Solution
Pelakon : Izzue Islam, Rania Amanda, Zara Zya, Kuna Muzani, Aprena Menrose, Umar Al Amsyar, Raden Zaharatul dan ramai lagi


Sinopsis Drama Hello, Saya Anak Uncle!

Drama ini mengisahkan tentang seorang kanak kanak bernama Ciara yang muncul dalam kehidupan Suhael dan mengaku dirinya anak kepada Suhael yang merupakan seorang Doktor pakar kanak kanak. 
LihatTutupKomentar