Drama Bercakap Dengan Jun

Tonton Drama Bercakap Dengan Jun, Pelakon Drama Bercakap Dengan Jun, Sinopsis Drama Bercakap Dengan Jun, Drama baru Astro tahun 2024,
Drama Bercakap Dengan Jun | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Bercakap Dengan Jun yang diadaptasikan dari sebuah novel dengan tajuk yang sama hasil nukilan Hasrul Rizwan.


Info Lengkap Drama Bercakap Dengan Jun

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Bercakap Dengan Jun dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Bercakap Dengan Jun yang diarahkan oleh Fairul Nizam dan Syed Fariz ini akan bersiaran pada hari Rabu sehingga Khamis jam 9:00 Malam di saluran Astro Ria bermula 1 Mei 2024.

Poster Drama Melayu Baru 2024 Bercakap Dengan Jun

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Bercakap Dengan Jun secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Bercakap Dengan Jun merupakan sebuah drama terbitan Ano Films. Drama Bercakap Dengan Jun dibintangi  ramai pelakon. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka 

No. Pelakon Watak
1
Dini Schatzmann
Jun
2 Sairish Elaria  Ranum
3
Fikry Ibrahim
Sam
4
Qistina Rania
Lily
5
Emelda Rosemila
Dahlia
6
Musyi Mokhtar
-
7
Hilal Azman
-
8
Kahoe Hon
Luth
9
Jun Lojong
-
10
Azhar Sulaiman
-
11
Nadiya Nisaa
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Bercakap Dengan Jun

Tajuk Drama : Bercakap Dengan Jun
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : Bermula 1 Mei 2024
Waktu Tayangan : Setiap Rabu dan Khamis
Pengarah : Fairul Nizam dan Syed Fariz
Terbitan : Ano Films
Pelakon : Dini Schatzmann, Sairish Elaria, Fikry Ibrahim, Qistina Rania, Emelda Rosemila, Musyi Mokhtar, Hilal Azman, Kahoe Hon, Jun Lojong, Azhar Sulaiman, Nadiya Nisaa dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Bercakap Dengan Jun

Drama ini mengisahkan tentang seorang lelaki yang tidak mempunyai empati bertemu dengan seorang gadis yang melahirkan bayi. Bayi tersebut ditinggalkan dan Jun mengambil keputusan untuk menjaga bayi tersebut. Dengan kudrat yang ada jun cuba sedaya upaya untuk menjadi ayah yang terbaik sehinggalah berlaku sesuatu yang mengubah semuanya.
LihatTutupKomentar