Telemovie Mati Hidup Balik

Tonton Telemovie Mati Hidup Balik, Pelakon Telemovie Mati Hidup Balik, Sinopsis Telemovie Mati Hidup Balik, Telemovie baru di Astro 2024,
Telemovie Mati Hidup Balik | Telemovie melayu baru yang bakal ditayangkan di kaca televisyen tidak lama lagi adalah telemovie bertajuk Mati Hidup Balik

Baca juga : Senarai Filem Melayu Tayang Bulan Januari 2024

Telemovie Mati Hidup Balik yang diarahkan oleh Hadith Omar ini akan ditayangkan pada hari jumaat jam 10:00 malam di Astro Ria bertarikh 19 Januari 2024.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton telemovie Mati Hidup Balik secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.


Kredit gambar : Instagram Fiza Thomas

Mati Hidup Balik merupakan sebuah telemovie terbitan Zeel Production Sdn Bhd. Telemovie Mati Hidup Balik dibintangi beberapa orang pelakon. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk tengok senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Sahronizam

2 Faizal Hussein
3
Usop Wilcha

4
Fiza Thomas

5
Jiha Sham

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Telemovie Mati Hidup Balik

Tajuk Filem : Mati Hidup Balik
Saluran : Astro
Tarikh Tayangan : 19 Januari 2024
Waktu Tayangan : Hari Jumaat, Jam 10:00 Malam
Pengarah : Hadith Omar
Terbitan : Zeel Production Sdn Bhd
Pelakon : Sahronizam, Faizal Hussein, Usop Wilcha, Fiza Thomas, Jiha Sham dan ramai lagi. 

Sinopsis Telemovie Mati Hidup Balik

Telemovie ini mengisahkan tentang Tok Ayah yang memiliki ilmu kebal yang membuatkan dia mati dan hidup berkali kali. Kejadian tersebut menyebabkan anaknya Sara tertekan dan menyuruh ayahnya melepaskan ilmu tersebut tetapi terdapat rahsia yang tersimpan dan rahsia tersebut perlu dilakukan untuk memastikan Tok Ayah kekal meninggal. 
LihatTutupKomentar