Drama Framed

Tonton Drama Framed, Pelakon Drama Framed, Sinopsis Drama Framed, Drama baru Astro tahun 2024, Drama Astro Originals baru 2024
Drama Framed | Drama melayu Astro Originals baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Framed


Info Lengkap Drama Framed

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Framed dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Framed yang diarahkan oleh Sein Qudsi ini akan bersiaran pada setiap hari Jumaat jam 9:00 Malam di saluran Astro Premiere (410)  bermula 3 Mei 2024.

Poster Drama Baru Framed

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Framed secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Framed merupakan sebuah drama terbitan Astro Shaw dan Independent Pictures. Drama Framed dibintangi  ramai pelakon hebat. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :
No. Pelakon Watak
1
Meerqeen
Edi
2 Mimi Lana Lia
3
Sangeeta Krishnasamy
Rita
4
Riz Amin
Gibran
5
Shaza Bae
Azlina
6
Vanidah Imran
Sara
7
Nam Ron
Aziz
8
Khir Rahman
Hassan
9
Zamarul Hisham

10
Ram Raaga

11
Rusdi Ramli

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Framed

Tajuk Drama : Framed
Saluran : Astro 
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Sein Qudsi
Terbitan : Astro Shaw, Independent Pictures
Pelakon : Meerqeen, Mimi Lana, Sangeeta Krishnasamy, Riz Amin, Shaza Bae, Vanidah Imran, Nam Ron, Khir Rahman, Zamarul Hisham, Ram Raaga, Rusdi Ramli dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Framed

Drama Framed mengisahkan tentang seorang gadis bernama Lia yang mencari jawapan kepada kehilangan ibunya melalui sebuah kamera polaroid yang memberi gambaran masa hadapan. Dalam misi tersebut Lia dan Edi terlibat dengan sebuah konspirasi yang besar.
LihatTutupKomentar