Drama Si Jantung Hati

Tonton Drama Si Jantung Hati, Pelakon Drama Si Jantung Hati, Sinopsis Drama Si Jantung Hati, Drama baru Astro tahun 2024,

Drama Si Jantung Hati | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Si Jantung Hati

BERITA TERKINI : Drama Melayu Khunsa jadi perhatian ramai! Ini adalah info lanjut drama Khunsa akan datang di Astro

Info Lengkap Drama Si Jantung Hati

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan drama Si Jantung Hati dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan 

Drama Si Jantung Hati yang diarahkan oleh Mohd Zainorhisyam Bin Samudin ini akan bersiaran pada setiap hari Rabu hingga Khamis jam 9:00 malam di saluran Astro Ria bermula 7 Februari 2024.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaa televisyen, boleh tonton drama Si Jantung Hati secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit dan Pelakon 

Si Jantung Hati merupakan sebuah drama terbitan Mache All Star United Sdn Bhd. Drama Si Jantung Hati  dibintangi  ramai pelakon. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka :

No. Pelakon Watak
1
Syarul Ezani
Amir
2 Siti Hariesa Manis
3
Malis
Cantik
4
Fikhree Bakar
Razak 
5
Jalaludin Hasan
Dato Zul
6
Jay Iswazir
Sofi
7
Razin Qidran
Muz
8
Ash Azhan
Maya

*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

BERITA TERKINI : Selepas Project : High Council, Drama Baru Project : Exit pula yang dinantikan tahun 2024 | Info lanjut drama Project : Exit | Siapakah pelakonnya?

Informasi Ringkas Tentang Drama Si Jantung Hati 

Tajuk Drama : Si Jantung Hati 
Saluran : Astro
Tarikh Tayangan : Bermula 7 Februari 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari Rabu dan Khamis, Jam 9:00 Malam
Pengarah : Mohd Zainorhisyam Bin Samudin
Terbitan :  Mache All Star United Sdn Bhd
Pelakon : Syarul Ezani, Siti Hariesa, Malis, Fikhree Bakar, Jalaludin Hasan, Jay Iswazir, Razin Qidran, Ash Azhan dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Si Jantung Hati 

Akan dikemaskini
LihatTutupKomentar