Lokasi perkahwinan di selangor dan putrajaya

dewan kahwin cantik dan murah, dewan kahwin putrajaya, dewan kahwin selangor, sewa dewan murah,
Pakej perkahwinan murah di selangor dan putrajaya | Artikel untuk kali ini saya ingin kongsikan tentang lokasi perkahwinan yang menawarkan pakej berbaloi untuk dipertimbangkan oleh bakal Raja Sehari yang ingin mengadakan majlis bersejarah mereka di sekitar selangor dan Putrajaya. 


Ambassador Putrajaya

Lokasi pertama yang saya ingin kongsikan dengan anda semua adalah Ambassador Putrajaya yang terletak di Presint 15, Putrajaya. Pada pendapat saya, Pakej perkahwinan yang ditawarkan oleh mereka sangat berpatutan kerana ianya lengkap dengan pelbagai kemudahan yang diperlukan oleh bakal pengantin seperti dewan, katering, make up artist, PA System, Emcee termasuklah dekorasi dewan. 

Ambassador Putrajaya
Ambassador Putrajaya
Jadi, untuk anda yang ingin mendapatkan harga pakej lengkap serta maklumat lain berkaitan  dengan Ambassador Putrajaya, anda boleh rujuk informasi yang saya sertakan dibawah ini.

Ambassador Putrajaya
Hanana Group Sdn Bhd
No.92, Jalan Perak Persiaran Diplomatik,
Presint 15, 62050 Putrajaya

Sebarang pertanyaan dan tempahan
Fazlin - 0172345297
Farah - 0166700457
Liana - 0164318434
Hanis - 0166700752
Hizwan - 0166700471
Office - 0166700473
Baca juga : Ambassador Putrajaya menawarkan Buffet Ramadhan murah dan sedap

MZ Catering Bangi 

Lokasi yang kedua adalah MZ Catering Bangi yang terletak di Lot 5057 Jalan Utama Kg Dato Abu Bakar Baginda. Bagi anda yang ingin mengadakan majlis dikawasan yang lapang dan terbuka, MZ Catering adalah pilihan yang tepat kerana dewannya sangat besar, luas dan dilengkapi dengan penyaman udara. Selain perkahwinan, MZ Catering juga menawarkan pakej pakej lain seperti aqiqah, harijadi, reunion, majlis seminar dan banyak lagi.

MZ Catering Bangi
MZ Catering Bangi 
Tunggu apa lagi? Hubungi MZ Catering Bangi sekarang untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang pakej perkahwinan dan pakej pakej lain yang ditawarkan oleh mereka.

Alamat MZ Catering dan MZ Garden Hall
Lot 5057, Jalan Utama,
Kg Dato Abu Bakar Baginda,
43650 Bandar Baru Bangi
Tel : 014-3180070 (Encik Fazrul)
Baca juga : Pakej perkahwinan lengkap dan murah di MZ Catering Bangi
Berikut adalah dua lokasi perkahwinan yang menawarkan pakej menarik untuk anda semua pertimbangkan. Saya yakin, setiap orang ingin mendapatkan pakej terbaik untuk hari penting mereka mengikut bajet yang ada. Jadi, saya harap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membantu bakal raja sehari membuat pilihan yang tetap untuk majlis perkahwinan mereka.
LihatTutupKomentar