Rabu, 19 November 2014

Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015

Serba sedikit tentang aku dan blog,

Memulakan Hobi sebagai seorang blogger pada tahun 2009. Berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang, Kelantan. Berusia 23 tahun. *aiseyh.macam biodata pulak. So basically, blog arepnakbebel adalah blog yang universal. Kenapa universal? sebab aku bukan share entry yang berkisarkan tentang hal peribadi sahaja tapi juga berkongsi pendapat dan pendangan mengenai sesuatu perkara dengan pembaca blog aku. 



Klik Banner untuk Join

antara syarat syarat yang korang perlu tahu dan ikut.
  • Terbuka kepada semua blogger di seluruh malaysia
  • Buat satu entri dengan tajuk "Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015" dan backlink kan ke blog beliau.
  • Tuliskan serba ringkas tentang diri dan blog anda. 
  • Bloglist Aynorablogs.Com Tahun 2015 berlangsung selama setahun dari 1/1/2015 - 31/12/2015.
  • Tinggalkan URL entri anda tersebut diruangan komen entry tersebut.
  • Like fanpage aynorablogs.com.
Apa yang korang tunggu lagi? Jomlah join.

10 ulasan:

  1. Terima kasih dear blogger. Selamat maju jaya dalam dunia bolgging. Mulai 1/1/2015 saya akan masukkan ke dalam bloglist di sidebar blog. Check it out ya!

    Ikhlas - aynorablogs.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. most welcome :) nanti luqman check yer.

      Padam
  2. serius lma xmai kot ni..bz xupdate blog lah..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah HH :p luqman nih pon baru ja start balik..

      Padam
  3. All d best, LZ.
    Nak tanya boleh? Nape nama blog arepnakbebel?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe...luqman baru je jawap soalan nih semalam kt new entry..nanti akak boleh view..hehe

      Padam