Ahad, 7 Oktober 2012

"Untuk Dia" ( Najwa Latif DAN Sleeq ) Versi Paling Seram..HEYYY!

Cover atau Parody?.pada aku ini adalah sesuatu yang sangat menyeramkan dan boleh menyebabkan perjalanan darah dalam otak aku bercelaru. dan part yang paling menyeramkan adalah pada minit yang ke 3.33 sampailah habes..kalau korang tak nak dengar dari awal..korang boleh ke minit yang aku mentioned tuh yer..


so..apa pendapat korang? adakah korang rasa ianya berbaloi untuk didengari dan sesuai untuk kanak kanak? takpon..adakah anda telah membazir masa anda selama 3.44 saat dengan menonton serta mendengar lagu ini? anda tentukan..berapa bintang untuk video ini? LOL

8 ulasan:

  1. membazir je tengok.
    giler punye lagu lah. siyes tak faham pe yang dia nyanyi..HAHA

    BalasPadam
  2. serama macam mana tu ? ada hantu keluar ke ? xbarani tengok la , dah malam kott ni.

    BalasPadam
  3. eisya applelady : kan! membazir sungguh!..

    BalasPadam
  4. S.C.D : tatau la nape jadik macam tuh..hehe

    BalasPadam
  5. Shasha Yacob : lorh..dengar jer lu..xde la seram sampai xleh tido..hehe

    BalasPadam
  6. Alamak!Kura2 dah dtg.tak dpt nak tengok video ni.

    BalasPadam
  7. Scarlett Ohara..its okey..nanti kalau kure2 dah pergi..boleh datang singgah and tgk video nih

    BalasPadam