Isnin, 18 Jun 2012

[ Video dan Lirik ] Puteri Caroline - Melawan Arus Cintamu

 Kejayaan Puteri Caroline adalah kerana bakatnya sangat mengagumkan dalam bidang nyanyian.  Lagu baru Caroline "Melawan Arus Cintamu" ciptaan Ajai merupakan salah satu lagu yang membawa tuah kepada Puteri Caroline apabila dinobatkan sebagai juara mentor 6. Saksikan Puteri Caroline menyanyikan lagu barunya..



Lirik Lagu Melawan Arus Cintamu

Sebegini hatiku rasa
Mengapa harus begini
Kau disana aku disini
Ku tak bisa lihat semua

Cara cinta ini
Maka katakan padaku
Apakah kita harus bersama
Tuk meneruskan perjalanan

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Asmara engkau dan aku
Dibuai gelora dan tak menentu
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Arus ini, arus ini

Cara cinta ini
Maka katakan padaku
Apakah kita harus bersama
Tuk meneruskan perjalanan

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Asmara engkau dan aku
Dibuai gelora dan tak menentu
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus cinta

Melawan cintamu
Melawan cintamu

8 ulasan:

  1. sekali dengar mcm xbest..mayb dah lama2 nnt bole masuk kat jiwa

    BalasPadam
  2. lain nye muke dia cmtu..bese tutup dahi ngan rmbut..siyes suka lirik lagu dia...drpd 3 org finalist...this one yg tertarik d hati

    BalasPadam
  3. Dia tu christian kan.. nama pun caroline..

    BalasPadam
  4. Maisarah : luqman dah lme x dgr lgu nih

    BalasPadam