Sabtu, 16 Jun 2012

Dunia Eicak The Series bakal ditayangkan di TV3

By luqman zakaria  |  22:53 3 comments

TV3 bakal membawakan kepada kita semua satu animasi baru yang bertajuk Dunia Eicak. Dunia Eicak The Series akan mula ditayangkan mulai 24 Jun 2012 jam 7.30 petang setiap Ahad.





Eicak merupakan watak utama dalam Dunia Eicak The Series. Selain dari watak Eicak, terdapat beberapa watak lain yang menjadikan animasi ini lebih menarik dan seronok untuk ditonton. Antara watak watak lain yang turut bersama dengan Eicak dalam animasi ini ialah Elly, Didi, Bobby, Chip, Jimi, Koozie dan Fenggo.

Eicak


Elly


Didi


Bobby


Chip


Jimi


Koozie


Fenggo


Comel Comel kan semua watak watak dalam animasi Dunia Eicak nih. Credit to www.addeenmultimedia.com untuk gambar gambar di atas.hehe.terdapat banyak lagi gambar gambar serta wallpaper yang menarik dalam laman web tuh..kalau korang nak tahu lebih lanjut  lagi berkenaan dengan animasi ini..korang boleh klik link yang aku bagi.Di laman web tuh ada banyak maklumat maklumat yang lebih terperinci lagi mengenai setiap watak dan sinopsis animasi Dunia Eicak. Aku harap animasi ini akan mendapat sambutan dari orang ramai.

Author: luqman zakaria

Hello, My name is luqman zakaria and i am the author/writer of this blog. If you have any enquiries, feel free to contact me via email que_man91@yahoo.com or you can reach me thru facebook and instagram. Thank you and have a pleasant day.

3 ulasan:

  1. wah..
    macam menarik ni,
    animasi malaysia makin da boom ^^

    BalasPadam
  2. tak minat la citer macam nie ;(

    BalasPadam
  3. anda di tag http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/06/giveaway-blog-ohsemm-by-eira-shamiera.html

    BalasPadam

E-mail Newsletter

Sign up now to receive breaking news and to hear what's new with us.

Recent Articles

© 2014 LUQMAN ZAKARIA. WP themonic converted by Bloggertheme9. Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger
TOP