Rabu, 14 Mac 2012

Fridge Magnet


masa first first aku tengok FM nih cam geli geli jugak la. sebab cer korang tengok char kuew teow tuh!! cam cacing kerawit kan..tapi bila dah lame lame tuh nampak cantek plak.haha.aku beli nih time pergi penang.


time nak beli FM nih. aku teragak agak jugak sebab tak lawa pon. biase biase je..tapi ok lah .at least ade kenangan untuk aku bawak balik. :) peace..kalau dikirekan balik semua FM yang aku ade nih..rasa rasanya adalah dalam......2 je!!! muahahaha~ tapi jangan risau bilangan FM aku akan bertambah dari 2 menjadi 3! TAK SABOR nih!! 

mood : Menunggu :)

18 ulasan:

  1. fridge magnet nape jadi FD?
    blurrr~
    T___T

    BalasPadam
  2. Hehe..
    menarik jugak cari FM sebagai
    kenangan, boleh kumpul banyak2 lekat kat peti ^^

    BalasPadam
  3. saya akan beli FM di tempat yang saya pergi.Baru nampak yang kita dah sampai!

    BalasPadam
  4. thanx ye sbb masuk segmen jom tambah follower.. http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/03/segmen-jom-tambah-follower.html XD
    BTW..saye dah follow awak..

    BalasPadam
  5. salam . hereby from segmen jom tambah follower by hafizah tu .

    singgah and follow sini . jom singgah blog saye :)

    BalasPadam
  6. salam . hereby from segmen jom tambah follower by hafizah tu .

    singgah and follow sini . jom singgah blog saye :)

    BalasPadam
  7. chemay : hehehe~ silap! thnx bgtau~

    BalasPadam
  8. ryu : yup..tp collection x byk~

    BalasPadam
  9. muntotunggek : salam kenal..thnx follow arepnakbebel!

    BalasPadam
  10. saiazuan : haha..kan! nampak sedap plak!hhehe

    BalasPadam
  11. ni nama luqman ke arep? hee . mcam ulat gendon la . huhu :)

    BalasPadam
  12. muntotunggek : due due! luqman arep!

    BalasPadam
  13. beli byk byk, then sayang nk pakai sebab lawa sgt. hehe. selalu mcm tu

    BalasPadam
  14. nabila : boleh plak cmtuh..gune je..baru cantek peti ais!hehe

    BalasPadam
  15. cantik CKT(char kue tiau) tu...
    wlwpn dh brthun sy dok d png,
    x pnh lg nmpk FM mcm 2...

    BalasPadam