Rabu, 20 April 2011

aku BOHONG kawan aku!

p/s : entry merapu...

kenape tibe tibe je korang angkat kening ziana zain kat aku nih??sebab aku bohong kawan aku?ek? ish korang nih."jangan terus nak judge melulu cam orang tiga suku.dengar dulu penjelasan dua dua belah pihak."haha.pergghh! ade macam kes AYAM HILANG DARI REBAN KENA TANGKAP NGAN JIRAN SEBELAH RUMAH.PASTUH AYAM TADI TUH DIMASAK KARI SERTA DIKONGSI DENGAN TUAN PUNYER AYAM YANG HILANG DARI REBANNYA TADI???....tak?? ( ayat macam keling.tak paham pless google ).

pulang ke jalan yang benar.....


sebenarnya ade member aku nih.cakap rindu sangat nak makan NASI KERABU.teringin sangat nak makan sebab dah lame tak balik kelantan.


aku cakap kat die yang aku tak makan nasi kerabu.walhal..T__T aku pon kepingin jugak sebenarnye.saje nak bajet COOL! sebab tu cakap bohong..haha.tipu la kalau aku tak rindu kan.dah lame tak balik kampung kot.semua makanan yang ade kat kelantan tuh aku rindu *termasuk lah yang aku tak pernah makan pon..huwaaaaaaaaaaaaaa.

33 ulasan:

  1. dulu ku x suka nasi kerabu

    suka nasi dagang je

    tpi lps suatu kejadian

    OMG KU SUKA GILER NASI KERABU!

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH LAPO

    >.<

    BalasPadam
  2. suke kerabu makcik kat seberang jalan tu...
    tiap pagi g beli tuk bekfest... yum2...^^

    BalasPadam
  3. heee.. aku tak makan nasik kerabu.. seyes.. aku tak tipu.. :D

    BalasPadam
  4. aku pon serius dah lama tk makan nasi kerabu....sedap okeH!!

    BalasPadam
  5. ahahha.. siann...
    balik jela kampung....
    takpun surah mak pos.. haha.. :D

    BalasPadam
  6. nasi kerabu sedap tu arep...balik la kampung cepat2 arep.......pekena nasi kerabu!!sedap weh!! terliur dah ni...")

    BalasPadam
  7. Teringin nak makan nasi kerabu yang warna kuning cair tu...

    BalasPadam
  8. taufiq firdaus : hehe :P saje wat tajuk gempak gempak cikit..hehe

    BalasPadam
  9. mr.syazwan : tahu tape..x mkn tape..tapi kalau dah rase..addicted laa..

    BalasPadam
  10. shamsuddin amin: huhu//jadikan sarapan pagi tiap tiap hari tuh..

    BalasPadam
  11. anat : yeke..aku pakse kau mkan nanti..hehe

    BalasPadam
  12. man yusoef : dah lame x mkn??jom makan ..

    BalasPadam
  13. solihin zubir : naanti abes final nak balik la..x sabar..kalau tunggu mak poskan ..ermm basi dulu la jwpnye..

    BalasPadam
  14. keli oh keli : hehe..tak sabar nk balik da nih..

    BalasPadam
  15. oasis : ade ke yg warna kuning??ta pernah pon arep dengar!!

    BalasPadam
  16. kecik2 dah pandai menipou..haha

    BalasPadam
  17. BB : mmg kompem sedap punyer.,,,

    BalasPadam
  18. A'IM : hehe,,,tipu sunat tuh..hehehe

    BalasPadam
  19. gue pun teringin nasi kerabu...
    lama xmakan..
    ehheheheee

    BalasPadam
  20. xpernah makan lagi nasi kerabu
    hohohoh

    BalasPadam
  21. ingatkan tu nasi lemak

    ;p

    BalasPadam
  22. hans : try la makan nanti..huhu~

    BalasPadam
  23. shazmiey : haha..tipu sikit jee~

    BalasPadam
  24. arep, nasi kerabu banyak sangat taugehnya. haha

    BalasPadam
  25. cik sakdi : haha..tau tape..kalau sy makan..letak tepi je taugeh tuhh..hehe

    BalasPadam
  26. I quite like гeаding an article that will make men and
    womеn think. Also, thаnκs fοr alloωing me to commеnt!


    Alѕo νisіt my web blog: iгon decor
    Archiveѕ » Chris Wolfe Antique Fuгnіtuгe Ѕtοге Fredericκ MD Maгyland
    Ϲhris Wolfe Antiquе Furniture Stοre Freԁerick
    MD Ϻагyland (Antiquesfrederickmd.com)

    BalasPadam